torsdag 6. januar 2011

Godt Nyttår

Dette kommer sikkert litt sent, men godt nyttår til dere kjære lesere som er så snille å leser bloggen min! Jeg har nettopp kommet tilbake til virkeligheten etter en lang juleferie, så det sier seg vel selv at det blit litt mer stressende i hverdagen. Jeg har rett og slett ikke rukket å blogge. Men det skal det bli en slutt på. Det skal være en av mine mange nyttårsforsett!

Tenkte å gi dere litt inspirasjon mens jeg var igang, siden det sikkert er det dere er kommet for!























CONCEAL SHELF

Dette er så å si en svevende bokhylle. Den består av glass og metall og gir et lett inntrykk på veggen din hjemme. Konseptet er enkelt. Du ''trer'' en bok nederst og legger på bøker oppover til du ikke ser metallet lenger. Faktisk kan du også lage en slik hylle selv (inspo BoBedre). Bruk en vinkelting. (prøv å skjønn hva jeg mener, den lingner litt på metallet over.) Fest på veggen og gjør det samme konsepet som du kan lese om på http://www.umbra.com/



Da jeg fant ut at den kunne brukes til hånkler også ble jeg jo helt frelst!

Adios amigos (eller amigas)


Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar