søndag 26. desember 2010

Nostalgisk

For mindre enn et minutt siden var jeg ikke sikker på hva dette uttrykket ''nostalgi'' betydde. Etter noen minutter med googling fant jeg ut at det betydde gammeldags, eller legnsel etter det gammle. Da gikk det opp for meg, at dette ordet egntlig kan tolkes på forskjellige måter. Når man tenker gammelt tenker de fleste kanskje på gammle slitte ting. Det jeg tenker er  noe helt annet.

Jeg tenker på pene ting, med detaljer som er laget med omsorg. Når jeg hører ordet nostalgi tenker jeg på hvitt, brunt, metall, lyse farger med innslag av svart. Mens du tenker kanskje på slitte trebenker og gjenbruk.



Disse bildene over er en god forklaring på hva jeg mener med nostalgi. Nyt dem og hent masser av inspirasjon fra dem.

Inspirasjonskilde: Alt rundt meg, google, http://www.annais.blogg.no/ og NIB




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar